16 października 2015

Knitted Nails

Zima tuż tuż a paznokietki marzną! Postanowiłam ubrać je w stylowy sweterek. Zrobiłam to za pomocą lakierów hybrydowych z firmy Silcare i jestem bardzo zadowolona ze swojej pracy (a nie zdarza się to zbyt często). Użyłam delikatnych kolorów i całość pokryłam matowym top coatem dzięki czemu paznokcie uzyskały jeszcze lepszy efekt. Zastanawiacie się na pewno co się z nimi stało ze są takie długie. Otóż nie wytrzymałam i nakleiłam tipsy :( Za jakiś tydzień planuję je odkleić i znowu zająć się swoimi naturalnymi, ale jak na razie prezentuję wam moje nowe dzieło:



Użyte lakiery:
Kciuk i palec serdeczny- Silcare Color It New! nr. 20
Reszta palców- Silcare Color It nr. 60
kropki i serduszka- Silcare Color It New! nr. 11

Ponadto:
Silcare Base&Top Vanish  (jako baza i top na hybrydy)
Nie posiadam niestety matowego hybrydowego topa wiec na ostatnią warstwę hybryd nałożyłam matowy top Lovely.
 ~Mickey