7 listopada 2015

Lovely Smooth softening & Lovely Advanced fortifyer czyli promocja 49% w Rossmannie

Stan moich paznokci nadal jest w złym stanie, ale trzeba przyznać że ostatnio nieco się poprawił po kuracji odżywką Eveline 9w1, olejkiem arganowym i olejkiem rycynowym. Ze strachu o moje paznokcie zaprzestałam dłuższego używania odżywki Eveline ponieważ nie chciałam alby zawarty w niej formaldehyd wpłynął na nie źle. Zaczęłam szukać odżywki która wzmocni moje paznokcie i nie zniszczy ich. Natknęłam się na wiele pozytywnych opinii na temat odżywki z Lovely, a mianowicie Advanced fortifyer i od razu popędziłam do Rossmanna, aby ją kupić. Korzystając z promocji kupiłam także odżywkę Lovely Smooth softening która ma za zadanie odżywić i wygładzić płytkę paznokcia. Na obydwu odżywkach widnieje naklejka "The best in poland".

Lovely Smooth Softening (z proteinami pszenicy)


Obietnice producenta: Odżywka wygładza płytkę paznokcia, nadbudowuje ubytki i wypełnia nierówności. Pozostawia paznokcie idealnie gładkie i w doskonałej kondycji. Zapewnia odpowiedni połysk, gładkość i miękkość.

Skład: Brak informacji na buteleczce

Stosowanie: Stosować zamiast lakieru do paznokci przez co najmniej 2 tygodnie. Zachowanie systematyczności aplikacji pozwoli na szybsze osiągnięcie zamierzonego efektu. 

Opakowanie: Mała, szklana buteleczka o pojemności 10 ml. Dla niektórych zakrętka może być nieporęczna, ale ja nie mam z nią żadnych problemów, pomimo jej małych rozmiarów wygodnie się jej używa. Pędzelek mały, zgrabny, dobrze nakłada się nim odżywkę na płytkę paznokcia. 


Zawartość: Odżywka ma kolor morelowy, jednak na paznokciach jest przeźroczysta. Ma zapach charakterystyczny dla wszystkich lakierów i odżywek do paznokci, konsystencja jest jak dla mnie zbyt rzadka, ale nie sprawia to zbyt dużych trudności. Szybko wysycha co jest dużym plusem. Nie wiem niestety jak zachowuje się nałożona jako baza bo zgodnie z zaleceniami producenta stosuję ją zamiast lakieru kolorowego. 

Ogólne wrażenie: Używam jej dopiero od kilku dni więc nie wiem jeszcze dokładnie jaki ma wpływ na paznokcie, ale zapowiada się dobrze. a dwa tygodnie dodam tutaj aktualizację lub nowego posta o tym jak się spisała ;)

Lovely Advanced Fortifyer (z wapniem i witaminą C)


Obietnice producenta: Stymuluje regenerację komórek. Ekstremalnie wzmacnia paznokcie. Zawiera m.in. kompleks wyciągu z wiśni egzotycznej z zachodnich Indii oraz wapnia. 

Skład: Aqua, Glycerin, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Carbomer, Diazolidynyl Urea, Potassium Sorbate, Potassium Hydroxide, Methyl Paraben, Propyl Paraben, Calcium Pantothenate, Malpighia Puncifolia (skład prosuktu znaleziony na internecie, na buteleczce nie ma tych informacji)

Stosowanie: Nałożyć na płytkę paznokcia, pozostawić na powierzchni paznokcia do momentu wchłonięcia odżywki. Czynność powtarzać 2-3 razy w tygodniu dla uzyskania pożądanego efektu. Ja stosuję ją 2-3 razy dziennie. 

Opakowanie: Takie samo jak u poprzedniej odżywki. Pędzelek także mały i wygodny w użyciu. 


Zawartość: Serum ma konsystencję gęstego żelu który nie ścieka z paznokci bez względu na to ile go nałożymy. Ma taki pudrowy, ładny zapach zupełnie niepodobny do innych odżywek i delikatny różowy kolor. Odżywka nałożona na paznokcie całkowicie się w nie wchłania. 

Ogólne wrażenie: Serum to ma wiele pozytywnych opinii i mam nadzieję że na moje paznokcie będzie miało tak samo zbawienny wpływ. Wrażenie robi naprawdę dobre, za dwa tygodnie dowiemy się czy producent nie obiecuje gruszek na wierzbie. 

Do usłyszenia! 


~Mickey