21 stycznia 2016

Hand Care in Winter

Zimą nasze dłonie szczególnie narażone są na wszelkiego rodzaju urazy. Ujemne temperatury powodują że nasze dłonie są wysuszone, czerwone, popękane i szorstkie. Jak temu zaradzić? Jest na to kilka sposobów, a w dzisiejszym poście pokażę wam jak ja pielęgnuję swoje dłonie zimą. Zapraszam do dalszej lektury ;)




1. Spacer bez rękawiczek? Ani się waż!
Moją pierwszą i podstawową zasadą jest zakładanie rękawiczek ilekroć wychodzę na zewnątrz. Chronią one dłonie przed utratą ciepła dzięki czemu dłonie nie będą czerwone i popękane. Warto o tym pamiętać. Jeśli chodzi o same rękawiczki to nie polecam zwykłych, cienkich ponieważ nie chronią one naszych dłoni tak jak to robią na przykład rękawiczki skórzane lub takie grube ocieplane ;)


2. Krem, krem i jeszcze raz krem.
Systematyczne używanie kremu do rąk jest podstawą w pielęgnacji dłoni. Kremy nawilżają je, odżywiają i tworzą warstwę ochronną dla naszych łapek. Jeśli chodzi o mnie jestem w posiadaniu dwóch kremów do rąk i jednego ponadczasowego kremu Nivea bez którego nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji mojego ciała. Pozostałe dwa to Ziaja krem do rąk z ceramidami i koncentratem lipidowym który jest moim numerem jeden i który zawsze noszę w plecaku (szkoła nie zwalnia z obowiązku dbania o dłonie) oraz Dove purely pampering hand cream z wanilią oraz masłem shea którego dla odmiany nigdy nie wyjmuję z ulubionej torebki. Jeśli chodzi o krem Nivea to stosuję go na noc: smaruję nim ręce, zakładam bawełniane rękawiczki i idę spać. Rano moje donie są wprost cudownie miękkie i gładkie w dotyku. 


3. Olejek Arganowy i Kokosowy
O zbawiennym wpływie olejku agranowego na paznokcie pisałam już jakiś czas temu (TUTAJ KLIK) . Równie świetnie on ma dłonie. Jego i olejku kokosowego używam czasami zamiast kremu do rąk i dają naprawdę genialne efekty! Koniecznie musicie spróbować ;)


4. I co więcej?
W najbliższym czasie mam zamiar przetestować osławione maski do rąk. A co z tego wyjdzie? Na pewno dam wam znać, mam nadzieję że podczas kuracji nie stracę dłoni :D Pozdrowionka! ;*

~Mickey