10 kwietnia 2016

Lovely red

Witajcie, znowu długo mnie tutaj nie było za co przepraszam, ale przygotowuję się z moją drużyną do bardzo ważnego dla nas konkursu i trenujemy od rana do wieczora ;) Nie oznacza to jednak, że w tym czasie nic nie stworzyłam, po prostu nie miałam kiedy podzielić się z wami moja twórczością. Dwa tygodnie temu po raz kolejny odwiedziłam jedną z moich klientek- Zośkę, jak zwykle zażyczyła sobie coś eleganckiego, a ja postanowiłam sprostać jej wymaganiom. Wybrałyśmy czerwień, beż i wzorek na paznokciu palca serdecznego. Zobaczcie zdjęcia i oceńcie jak wam się podoba. Jak zwykle zapraszam do komentowania ;)



Użyte produty:
Kciuk, wskazujący, środkowy i mały- Silcare base one UV Gel color nr. 18 Lolli Pop
Środowy- Silcare Colo It! New nr. 620 + Silcare Color It! New nr. 680

~Mickey